- Teacher: Наталія Петрівна Франчук
Програма підвищення кваліфікації для працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України є оновлення та удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності фахівців, розширення та актуалізація знань, умінь та навичок використання ІКТ в професійній діяльності, оволодіння сучасними методами забезпечення роботи інформаційними технологіями.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є. програмно-технічні засоби використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Метою навчання
дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в управлінській діяльності» є формування
професійних компетентностей працівників Секретаріату Кабінету
Міністрів України з питань застосування MS Project у професійній діяльності засобами
технологій Microsoft
тощо.
Основними
завданнями вивчення
курсу «Інформаційно-комунікаційні технології в управлінській діяльності» є:
- доповнення та розширення кола базових умінь та навичок;
- отримання знань, умінь і навичок, необхідних для раціонального використання засобів сучасних інформаційних технологій;
- ознайомитися
із основними інструментами програмних засобів MS Project;
- опанувати основні прийоми та набуття практичних навичок використання технічних і програмних засобів в професійній діяльності;
- отримання знань, умінь і навичок при розв’язуванні задач, пов’язаних з опрацюванням даних, її пошуком, систематизацією, збереженням, поданням, передаванням;
- ознайомлення з використання інформаційних систем та технологій в управлінській діяльності;
- ефективно використовувати сучасні прикладні програмні продукти у професійній діяльності;
- використовувати здобуті навички роботи на персональному комп’ютері для самостійного освоєння нових програмних засобів.
Підходи до навчання ґрунтуються на основних положеннях андрагогіки і передбачають врахування індивідуальних можливостей та професійного й особистісного досвіду фахівців. Навчання здійснюється відповідно до таких андрагогічних принципів:
1. Пріоритет самостійного навчання.
2. Принцип спільної діяльності студента з викладачем.
3. Принцип опори на досвід студента-дорослого.
4. Індивідуалізація навчання.
5. Системність навчання.
6. Контекстність навчання.
7. Принцип актуалізації результатів навчання.
8. Принцип елективності навчання.
9. Принцип розвитку освітніх потреб.
10. Принцип свідомого навчання.
Основні результати навчання і компетентності:
Знати
- способи налаштування середовища MS Project для ефективної роботи;
- принципи роботи з проектами;
- шляхи створення завдань в проекті;
- способи роботи з оцінками та зв’язками;
- способи роботи зі Строками, Термінами, Обмеженнями та календарями Завдань
- принципи роботи з ресурсами та аналіз їх використання;
- способи прогнозування Образа дій з Використанням Типів Завдань і плануючих Формул;
- шляхи відстеження процесів;
- способи створення звітів;
- способи керування множинними проектами.
Вміти
- Планування різноманітних завдань;
- Аналіз, оптимізація та корегування різноманітних проектів залежно від витрат та строків;
- Реалізація ресурсного та календарного планування;
- Контроль виконання проектів та підготовка підсумкових звітів за допомогою MS Project.Здатність
- Планувати різноманітні завдання проекту;
- Аналізувати, оптимізувати та корегувати різноманітні проекти залежно від витрат та строків;
- реалізувати ресурсне та календарне планування;
- Контролювати виконання проектів та підготовка підсумкових звітів за допомогою MS Project.- Teacher: Наталія Петрівна Франчук